بیمارستان الزهرا اصفهان چطوره؟رسیدگی چطوره؟

۳ پاسخ

من بیمارستان الزهرا بودم بخدا اصلا اینطوری که‌ میگن نیست اتفاقا خيلي هم خوبه من پنج روز الزهرا بودم زایمان وبعدش هم خودم مشکل قلبی دارم سی سی یو بچم هم ان ای سیو بود بعدش بخش نوزادان همه چیز عالی بود من سه تا بخش رفتم سه تاشونم رسیدگی عالی فقط بعضی از بیمارا بی فرهنگ بودن تمیز نبودن

عزیزم به نظر من اصلا اونجا نرو.خیلی بده
هیچ گونه رسیدگی ندارن
من خودم تا حالا نرفتم اما شنیدم خیلی بیمارستان بدی
پرسنل هم که دیگه ......

افتضاح ما دونفر از اقوام یکیش خالم یکی خواهرشوهرم برای بچه هاشون اکسیژن نذاشتند بچه هاشون تشنج کردند و خالمم بچه رو انداختن رو زمین سرش رفت تو کلی عمل و دردسر کشیدند اصلا برای زایمان مناسب نیست خیلی بیخوده

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری