برا منو گهواره زده ۲ مرداد ولی چون میخام سزارین کنم همون میوفته تیر ماه
واسه من زده 13 تیر
ولی من دلم میخوام 38 هفته زایمان کنم زودتر
من ۱۲ تیر زده
اما باید ببینیم شرایط چجوری پیش میره
من زده ۲۸ تیر چون میخوام سزارین کنم ایشالله ۱۰ تیر میرم برداره
برا منو زده ۲ تیر، چون طبیعی شاید زودتر دردم بگیره
برا من زده ۲۵ تیر ببینم نی نی کی دوست دارع بیاد
من البته ممکنه هفته اخر خرداد هم بشه
هیچی معلوم نیس
شاید برای من
2 تیر
من خدا بخواد زده 12 تیر ولی دوست دارم 5/4/3 بیاد🤣🤣🤣🤣
من 22 تیر زده
من زده ۹ تیر ولی اگر سزارین بشم گفت ۲۵ خرداد
سعیمو میکنم تیر ماهی بشه ک تولداش و با همسرم یکی کنم بعد ها 😁
من من😍
منننن
من عزیزم
احتمالا من
من عزیزم بچم تیرماهیه. احتمالا از 5تا15تیر
و مننننن
من
من
منم سزارینیم آخر25 و 26 تیر میوفته
من۸تیر اماخب سزارین فکرکنم زودتر میشن
ان شاء الله از من
منم احتمالا دیگه
من.
من
من 14تیر
من😍
من زده ۲۲ تیر
من ۲۱تیر طبیعی ولی چون سزارین میشم ۱۰روز اول
من زایمان طبیعی زده ۱۱تیر
ولی از الان درد دارم نمیدونم به تیر بکشه یان
ب امید خدا من😍😍
احتمال زیاد من🫡
من سزارینم گفت احتمالا ۲۵ تیر
من ۱تیر
منننننن
منم ان شاءالله
من من
انشالله من😍
به امید خدا من🥹
من 30تیر
من اگه خدا بخواهد
من اخر تیر میخوره
ببینم حالا کی نی نی بخواد دنیا بیاد
من😍🫠
من زده برام ۲۶ تیر
من من
صد درصد من
ممنن.
من عزیزم
شاید من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.