چند کیلو بود ک به دنیا اومد
ببین اگر ژنتیک باشه نمیتونی کاری کنی منم دخترم ۶ ماهشه ۶.۵ کیلوعه . پسر اولم همینطور ریز بود . به یک سال که میرسه خوب میشه کلا بچه های من به غذا افتادن بهتر شدن . ولی بهش شربت زینک بده خیلی موثر اشتهاش باز میشه
بله بنظر کمه.
بهش سرلاک بده خیلی مقویه و کالری بالایی داره.توش میتونی موز له کنی.
توی غذاهاش هم کره بزن
غذای کمکی میخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.