۴ پاسخ

چند کیلو بود ک به دنیا اومد

ببین اگر ژنتیک باشه نمیتونی کاری کنی منم دخترم ۶ ماهشه ۶.۵ کیلوعه . پسر اولم همینطور ریز بود . به یک سال که میرسه خوب میشه کلا بچه های من به غذا افتادن بهتر شدن . ولی بهش شربت زینک بده خیلی موثر اشتهاش باز میشه

بله بنظر کمه.
بهش سرلاک بده خیلی مقویه و کالری بالایی داره.توش میتونی موز له کنی.
توی غذاهاش هم کره بزن

غذای کمکی میخوره؟

سوال های مرتبط