۹ پاسخ

برو به دکتر بگو دو مرحله ای بنویسه، ناشتا و بعد صبحانه بگو نمیتونم پودرو بخورم

آزمایش قند که زیادم سخت نیست ، الکی یه بت ازش نساز برای خودت

من دوبار رفتم شربت رو خوردم بالا آوردم بار دوم که شب تا صبح بالا آوردم سازگاری نداشت با بدنم به دکترم گفتم که میشه ندم گف نه ناشتا بده بعد صبحونه بخور یبارم اونموقع بده بگی حالم بد میشه برات این مدلی می‌نویسه مال منم هنوز مونده گفتم هر وقت خواستی بده دو هفته دیگه با سونو رشد میرم ازمایشم بدم

باید حتما بدی
من نمیخواستم برم دکتر گفت باید ازمایششو داشته باشی
بشدت قندم رفت بالا
دوباره دکتر قند یکساعته نوشت برام که خوب بود (یعنی ناشتا و یکساعت بعد صبحانه )

منم تصمیم گرفتم ندم و برم یه دیابت یه مرحله ی بدم.چون بشدت سرم گیج میره و قش میکنم از ترس امپول.

من نتونستم بدم همینک شربتو خوردم بالا اوردم، دکتر برام آزمایش با صبحانه نوشت، دو مرحله اس ی بار ناشتا ی بار ی ساعت بعد صبحانه

ازمایش قند دو مرحله ای هم میشه داد البته با نظر پزشک

عزیزم چرا ب خودت تلقین میکنی حتما اینجاخوندی بعضیا آوردن بالا ازش غول ساختن ی چیز شیرینه حتما بده چون دیابت داشته باشی یا قندت بالا باشه برا جنین ضرر داره

ن عزیزم حتما باید بدی زباد هم سخت نیست برات

سوال های مرتبط