۱۰ پاسخ

بعد واکسن دوماهگی میبرمش

بعد واکسن ۲ ماهگیش

من دکترم گفت چیکار داری بچه رو ولش کن فعلا زوده

ببین من پرسیدم
گفتن گوش بچه انق نرمه و زود حالت میگیره
امکان داره جای سوراخ گوشش جا ب جا بشه منظورم بزرگ تزشدن و‌سفت شدن گوشه
و بهتره تا۷ماهگی سوراخ نشه

میگم شماهایی ک سوارخ کردید با دستگاه بهتر یا آنژیوکت؟؟؟؟

من بعد چهل روزگیش سوراخ میکنم

منم میگم از چله ک در شد اما میگن زوددد

هرچی زودتر ببریی کمتر درد متوجه میشه

عزیزم من وایسادم تا چهل روزگیش

گوشای

سوال های مرتبط

مامان آیدا جانم🐥🎀 مامان آیدا جانم🐥🎀 ۲ ماهگی
مامان نی نی جون مامان نی نی جون ۱۲ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی