بعد واکسن دوماهگی میبرمش
بعد واکسن ۲ ماهگیش
من دکترم گفت چیکار داری بچه رو ولش کن فعلا زوده
ببین من پرسیدم
گفتن گوش بچه انق نرمه و زود حالت میگیره
امکان داره جای سوراخ گوشش جا ب جا بشه منظورم بزرگ تزشدن وسفت شدن گوشه
و بهتره تا۷ماهگی سوراخ نشه
میگم شماهایی ک سوارخ کردید با دستگاه بهتر یا آنژیوکت؟؟؟؟
من بعد چهل روزگیش سوراخ میکنم
منم میگم از چله ک در شد اما میگن زوددد
هرچی زودتر ببریی کمتر درد متوجه میشه
عزیزم من وایسادم تا چهل روزگیش
گوشای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.