۳ پاسخ

به نظرم برو سونو که فقط ذهن خودت اروم شه
منم ۱۸۱ بودم هنوزم درد پریود دارم ولی خداروشکر رفتم دکتر همه چی اوکی بود

استرس نداشته باش عزیزم من بتام ۷۱ بودرفتم دکتر سونو کرد خارج رحمی هم نبودم

یعنی هفته ی ۳ هستی؟ بتای بالا مگه خوب نیست؟

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته یازدهم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته یازدهم بارداری