۲ پاسخ

نه خیلیم خوب بوده ببین عزیزم مهم اینه که اضاف کنه به کم و زیاد زیاد توجه نکن

آره دیگه خیلی خوبه
دختر من رفلاکس داشت تو ۲۲ روزگی ۳۰۰ گرم اضافه کرده بود 🥺
بدو تولد ۲۹۸۰ ،،، 22 روزگی شده بود ۳۳۰۰

سوال های مرتبط