۱۵ پاسخ

من مولفیکس ۶ می‌بندم گاهی پس میده که خودم اگر بد بسته باشم

عزیزم میشه درخواستمو قبول کنی

من از پوشک گرفتم ی ماهه ولی قبلش هفت میبستم

شورتی ۷
معمولی ۶

مولفیکس ۵

سایز ۶

منم دقیقااا همین مشکل رو داشتم پسرم یه کوچولو وزن از۱۴بیشتره سایز ۷شورتی گرفتم دیگه نم پس نمیده البته من از جیش گرفتمش فقط شبا میبندم ولی سایز ۶رو میبستم شب تاصبح کل لباساش خیس بود

شورتی هفت بعدم شبا اب یاشیر کمتر بده مال منم اینطورمیشد تااینک شیرشو کردم یبار خوب شد بعد زیادبالا نکشش

من ۶ یا ۷ میبندم
پسرم ۱۴۷۰۰

هیچی🤭😂

هفت ببند

من از ۱۲ کیلویی دیگه ۶ بستم خیلی راحت و جادار😅😅

میبندم من۶

مولفیکس6
شورتی7

عزیزم از پوشک نیست
جلو و پشت پوشک رو
رو به داخل تا بزن
دیگه پس نمیده

سوال های مرتبط

مامان ♥️🧿پسرپسری🧿♥️ مامان ♥️🧿پسرپسری🧿♥️ ۲ سالگی