۵ پاسخ

ببین از لباساش بخوام بگم خیلی نگیر تا سایز یک بگیر فقط دو به بعدو‌بزار وقتی دنیا اومد چون هم رنگ‌ پوستش دستت میاد هم جثش هم شرایط جویی که سرده گرمه چطوره شما احتمالا بچتون مهر دنیا بیاد
کلاه حتما باید داشته باشه هم برای اینکه سرش قالبش خوب بشه هم هوا کم کم خنک میشه بچه سردش نشه
جوراب نهایتا به جفت نوزادی بگیر
از این‌ستای ۱۹تیکه و اینا واقعاااا بدردت نمیخوره هزینه اضافیه خیلی هم اضافیه بعد همش یه دسته
سعی کن یه دست سایز صفر پنج تیکه بخری یه دست سایز یک
یه سرهمی اگر دوست داری(من خودم حس میکنم تو سرهمی مرتب ترن بچه ها)سایز صفر بگیری یه رکابی زیر دکمه سایز صفر
اگه سرهمی نخواستی یه بلوز شلوار با رکابی زیر دکمه بگیر
سایز یک سعی کن سه تیکه بگیری رکابی زیر دکمه بلوز شلوار حداقل ۲دست یا سه دست بگیر بیشتر نگیر حالا اگه سرهمی نگرفتی چهار دست بگیری بهتره
(میگم سه تیکه باشه چون هوا سرد میشه اون موقع رکابیو تنش می‌کنی بعد بلوز گرمتره تا اینکه بلوز زیر دکمه دار بگیری)
یه جفت دستکش براش بگیر برای نوزادی خودشو چنگ نندازه
یه پتو دور پیچ نیازه طبق فصل بگیر براش‌
یه حوله نیاز داره
لیف نیاز داره
ناخنگیر ساده میگن کاربردش خیلی بیشتره
پارچه خشک کن خیلی نگیر نهایتا ۳تا بگیر بیشتر بدردت نمیخوره میمونه و استفاده نمیشه
از اون خشک کن های دست‌و‌صورتم یدونه بگیری کافیه هم میتونی موقعی ارغشو گرفتی بزاری رو شونت هم دستو‌صورتشو خشک کنی هم اگه تب داشت پاشویش کنی ولی یدونه کافیه
تشک تعویض حداقل دوتا داشته باش من خودم دوختم خیلی بهترم بادوام تر از بیرونه چون گاهی بچه میسوزه باید آزاد بزایش

مننم مامان اولیم رفتم کلی لیست نوشته بودم دیگ اونجا ی خانومه بود راهنماییم کرد شمام بری راهنماییت میکنن
لباس صفر ۱ دست و ست بیمارستانیش
۱ سه دست
۲ ی ذست
گفت بسته

منم همینم بنظرم برو سیسمونی فروشی ، اونا لیست دارن بهت میدن از روش ببین کدوما بیشتربدردت میخوره.. مثلا من فقط دراین حدمیدونم یه چیزی مثل کریر نهایت ۴_۵ماه بیشتراستفاده نمیشه و نمیخرم🤣

من سعی میکنم لباس کم بخرم وقتی دنیا اومد دوباره میرم میخرم☺️

منم هسچی نمیدونم😓 ی س تیک ۰-۳گرفتم ی پنچ تیک ۲گرفتم همین 😩😩

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری