۳ پاسخ

سه قاشق مربا خوری برنج نیم دونه با ۱ لیوان آب بزار بپزه بعد وسطاش شیر پرچرب و کره بریز ۱لیوان شیر درش نیمه بسته تا سر نره پخت امادس

اره من دخترم دوست داره اول اب با برنج بزار بپزه ازهم دونه ها بازشه بعد شیرپاستوریزه پرچرب رو اضافه کن بزار باهم قل بخورن که برنج قشنگ نرم بشه من خیلی گم نبات میندازم داخلش

بله
آب و برنج رو بزار کاملاااا بپزه وسط هاش شیر رو اضافه کن کامل پخت نوش جونش
من برا دخترم گلاب هم میزنم توش

سوال های مرتبط

مامان فندوقی😍🌰🩷 مامان فندوقی😍🌰🩷 ۹ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی