سلام عزیزان
مرحله بعد سونو آنومالی چی هست. ؟ چه کاری باید انجام بدم

۲ پاسخ

سلام ،سونو رشد هست بستگی داره دکتر چی تشخیص بده که چند بار باید انجام بدی و آزمایش گلوکز که اگر دکترتون اجازه بده میتونی به جاش قند ناشتا و دوساعته بدی،اینا تا حدود هفته۲۸هست

آزمایش گلوگز و بعدش سونو رشد که من هنوز نرفتم 😐

سوال های مرتبط

مامان امیروتودلی مامان امیروتودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان علیرضاوابولفضل مامان علیرضاوابولفضل هفته بیست‌ونهم بارداری