۶ پاسخ

به جای اینکه همش فکر اقدام وگرفتنش باشی چند ماه به خودت شوهرت برس بدنتونا تقویت کنید آزمایش برید واگر نیاز به مکمل یا دارویی هست استفاده کنید تو این چند ماه به خودت و بدنت فرجه بده

عزیزم ی چیزی بهت بگم فقط برای اینکه آروم بشی
هنوز ۱۹سالته خیلی کوچولویی این یک ،دو اینکه هنوز تازه اول زندگیتون وتازه عروسی کردی و هنوز تا چند سال بعد عروسیتم وقت داری اینقدر خودتا نباز هنوز وقت زیاد داری نه سنت بالاس نه مدت طولانی از ازدواجت گذشته هر مشکلیم باشه الان هزاران راه هست برای باردار شدن شمام تا دلت بخواد وقت داری

منو تو تقریبا بارداریمون باهم بود وقتی فهمیدم مشکل پیش اومده برات خیلی ناراحت شدم منم چند روز بعدش بچم سقط شد ، خیلی سخته انتظار من دلم میخواد بعد همین پریود اقدام کنم از طرفی هم میترسم . بیا واسه هم دعا کنیم ☹️

دوروزبعدبزن الان زوده حتما مثبتی🥹😍🥹😍❤️❤️

انشاالله ماه های اینده عزیزم 😍امیدت ب خدا باشع

عزیزم خدا بزرگه اصلا نگران نباش من بهمن ماه اونطوری شدم بهش میگن حاملگی پوچ یا شیمیایی ...دکترم گف بازم اقدام کن اسفند ماه باردار شدم😍🫂

سوال های مرتبط