۶ پاسخ

پسر منم همینه ،خیلی سخته

اره پسر منم شدید وابستمه

پسر منم همینطور قربون وجودش بشه

پسر منم خیلییی بهم وابستست

آره پسره منم همینه چون از روزی که به دنیا اومده تا الان بدونه هم حتی نیم ساعت جایی نبودیم خیلی وابستست بهم

نه دختر من وابسته نیست
مامانم ببینه دیگه سمت من نمیاد اصلا

سوال های مرتبط

مامان روشنک خانوم🥰 مامان روشنک خانوم🥰 ۲ سالگی