هیچ وقت لوله هاتونو نبندین ، چرا خودتونو ناقص میکنید ،هیچ مردی رو نمیشه پیش بینی کرد بزارید شوهراتون برن عمل کنن
یه سوال بپرسم این انومالی ۱۸هفتگی جنسیتو صد درصد میگه؟ یعنی امکان خطا صفره؟
عزیزم من دیروز دکتر بودم بهش گفتم یا خودم لوله هامو ببندم سر عمل یا همسرم وازکتومی کنه گفت ممنوعه تا ۴۵سالگی
گفتم چرا گفت جوان کم داره مماکت
گفتم مگه من باید جوور همه رو بکشم؟🤣
مامان من بسته ولی از نظر هورمونی و جنسی میگفت خیلی روش تاثیر داشته .تا جایی که میتونید همسرتون اینکار و انجام بده بهتره
افرین به این همسر با درک
فکر کنم در تلاش پسر دار شدنه، خواهرم گرمی بده بهش یه پسر بیار
زیر ۴۰ سال نمیبندن حتی اگه ده تا بچه داشته باشی
آفرین به درکشون
خداییش سه تا سخته واقعا🤦🏻♀️
وای منم دقیقا سومیمه و به همسرم همین حرفو زدم ، گفت بشین سر جات کاری بخوایم بکنیم خودم میرم انجام میدم 🤣
حالا نمیدونم منتظر چهارمیه یا نمیخواد من اذیت بشم 🤣
دستگاه ای یودی بزار درسته صد در صد نیس ولی خب بازم جلوگیری میکنه
منم خیلی تو فکرمه ببندم لولمو
اگه زیر 40 سال باشی نمیبندن
عزیزم سزارینی بود یا طبیعی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.