برای من زیاد کار میکنم و رو پا وایمستیم میگیره بعدش ک میخوابم بیدار میشم بهتر میشه و سعی میکنم اونروز دیکه کلا کار نکنم همش دراز بکشم
وای منم افتضاح رگ سیاتیکم میگیره میزنه به پای سمت راستم
منم درگیرشم و ب شدت اذیتم
من خاله ام این کمر دردو داشت و شبا خوابش نمیبرد
روی زمین پتو مینداخت اروم میگرفت
زیر بدنت باید سفت باشه
تخت و مبل چون نرمن بیشتر اذیت میشی
تمرینای سیاتیک رو به طور امن انجام میدم و زیاد سرپا نمیمونم خیلی تاثیر داره حین خواب هم بین زانو ها بالش میذارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.