۵ پاسخ

برای من زیاد کار میکنم و رو پا وایمستیم میگیره بعدش ک میخوابم بیدار میشم بهتر میشه و سعی میکنم اونروز دیکه کلا کار نکنم همش دراز بکشم

وای منم افتضاح رگ سیاتیکم میگیره میزنه به پای سمت راستم

منم درگیرشم و ب شدت اذیتم

من خاله ام این کمر دردو داشت و شبا خوابش نمیبرد
روی زمین پتو مینداخت اروم میگرفت
زیر بدنت باید سفت باشه
تخت و مبل چون نرمن بیشتر اذیت میشی

تمرینای سیاتیک رو به طور امن انجام میدم و زیاد سرپا نمیمونم خیلی تاثیر داره حین خواب هم بین زانو ها بالش میذارم

سوال های مرتبط