۱۳ پاسخ

عزیزم مبارکش باشه😍
چه خوب خریدی،۵ تیکه و ۲ تیکه باهم شدن ۳۸۰؟؟

مبارکش باشه سایز صفر هم بگیر عزیزم

اینجا تیکه ای ۶۰۰، ۷۰۰ تومنه😂
البته خدایی جنساشونم خیلی خوبن اما گروووون

رفتی دکتر ؟

کنار یقعه باید دکمه باشه عزیزم
بچه اذیت میشه

اره خوب گرفتی قیمتش خوبه و قشنگ هم هست

مبارش باشه منم انشالله یواش یواش میگیرم
سایز چند گرفتی؟
منم میخوام تیکه ای بگیرم

والا خیلی خوبه من تیکه ای ۴۰۰ گرفتم

مبارکش باشه، خیلی خوشگله

ای جاااانم مبارکش باشه 🥹🥹❤️

مبارکه به دل خوش بپوشه

🤩🤩 خیلی خوی گرفتی عزیزم
من تیکه ای ۲۰۰ خریدم

اینم یکش 💙😍

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا 🩷 مامان مهوا 🩷 روزهای ابتدایی تولد