واکسن ۱ سالو نیم بچه درد داره چجوریه؟

۵ پاسخ

هنوز یک ماه و نیم دیگه وقت هست بیخیالش😂

منظورت ۱۸ ماهگی رو میگی؟

دو روز پیش پسرم واکسن ۱۸ ماهگی زد. نه خیلی سخت نیس .نگران نباش .فقط حتما بعداز تزریق واکسن بلافاصله بزار یه ربع . ۲۰ دقیقه بشه راه بره حتما چون گوله و سفت نمیشه که درد اش بیاد .روز اول و دوم من هر ۴ ساعت قطره پاراکید دادم بهش فقط شب اول یکم تبش بالا بود که با گلاب و پاشویه آوردمش پایین .امروز ام هر ۶ ساعت قطره دادم .خدارو شکر اونجوری که میگفتن سخته نبود .مثل واکسن های قبلی بود

اینقدر سبک بود انگار که اصلا نزده

من دو روز پیش زدم خوبه ولی نیم ساعت قبل وقت استامینوفن تب میکنه که بهش میدم بعد خوب میشه پسر من پاشو میکشوندو نمیتونست بدو بدو کنه آروم میرفت ولی خداروشکر خوبه منم خیلی میترسم ولی دیدم نه ترس نداره ولی حتما باید مواظب تبش باشیم نیم ساعت قبل ۴ ساعت استا بدیم حله

سوال های مرتبط