خانوما برا تحرک اسپرم چه خوبه؟؟؟

۴ پاسخ

عزيزم برين دكتر كلي مكمل ميده مصرف كنه خوب ميشه…شوهر منم اين مشكل رو داشت ٦/٧ ماه مكمل و ويتامين خورد دكتر داده بود نتيجه گرفتيم

همسر من پودر فرتیل اید خورد یکماه و نیمه تاثیر گذاشت.هنوز هم یه بسته کاملش مونده

اسپرمکس
بلو مکس
برگ کاسنی
تایپک گذاشتم واسه ضعیفی اسپرم ی نگا بنداز

من شنیدم قهوه و البته قرص آسپریژن

سوال های مرتبط

در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 در انتظار نی نی 🤰🏻🤱🏻 قصد بارداری
زهراسادات زهراسادات قصد بارداری