من با اب جوشیده سرد شده و پنبه چشمشو از داخل به بیرون تمیز میکردم ۲ روزه خوب شد
قطره باکتی پاید وپمار اریترومایسن باپنبه وآب جوشیده هم تمیزش کن
مرتب. با چای تازه دم. با پنیه بهش بکش احتمالا مجرای اشکیش تنگه هست. با رشد خودش باز میشه فقط مواظب باش سفیده چشمش قرمز نشه که باید ببریش دکتر
احتمالا مجرای اشکش بستس بچه من از وقتی دنیا اومده تا الانم. اینجوریه فقط ماساژ بده
نمیدونم بچه ات دختره یا پسر ولی از شیر خودت ی قطره بریز توچشمش خوب میشه
کنار چشمشو ماساژ بده اروم روزی چندبار خوب میشع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.