سلام مامانای دوقلوها
شما چند هفته سزارین کردین؟

۲۷ پاسخ

۳۵هفته ۶روز

من 37 هفته و 2 روز زایمان کردم.....بچه ها دستگاه نرفتن....سالم و خوب هستن.....

۳۶ هفته
هر کدوم ۲۲۰۰ بودن
دستگاه هم نرفتن

من دوقلو همسانم یک جفتو یک کیسه الان ۳۰هفتم,۳۴هفته برام تاریخ زایمان زده گفتن برا همسان ها نهایتش تا این هفته میشه نگع داشت

35 هفتع و ۴روز

۳۶ هفته و چهار روز

۳۷ هفته

32هفته زایمان کردم

۳۶ هفته و دو روز

۳۸ هفته تمام

۳۶ و ۴

37تمام

من ۳۵ هفتع کیسه اب قل اولم پاره شد

۳۲هفته

۳۱ هفته و ۲ روز🫠

۲۸هفته

۳۷ هفته و ۳ روز

۳۵ هفته کیسه آبم پاره شد

۳۷هفته

۳۰هفته🥴

۳۷ هفته و ۳ روز زایمان کردم. اونم دکتر تاریخ داد
خداروشکر باوزن خوبم دنیا اومدن دستگاه نرفتن. تا میتونی تغذیتو سالم کن ان شالله تا اخر میرسونی

۳۵ و۳روز اورژانسی سزارین شدم

ان شاءالله ۳۷ هفته کامل

۳۵,هفته تمام

۳۶هفته و ۱روز انقباض داشتم

۳۷ دقیق

۳۸ هفته شدم همون روز سزارین شدم

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی🙂‍↔️ مامان نی نی🙂‍↔️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد