۴ پاسخ

من این هفته دکتر گفته ۵تا دیگه دارم بخورم و دیگه نداده بهم

کوالی فول من میخوردم تا هفته ۱۶بقیشم فروفورت گاین میخورم فولیک اسید هم داره

تا زمانی که دکترت بگه

روفیلک رو همزمان با استفاده فروفرت گاین قطع کردم چون اسید فولیک داره داخلش
وگرنه فکر کنم همینجور باید ادامه پیدا میکرد

سوال های مرتبط

مامان تی تی💗🌸 مامان تی تی💗🌸 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان فندوق😍♥ مامان مامان فندوق😍♥ هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری