سلام مامانا تا چند هفته باید قرص یدفولیک استفاده کنی

۲ پاسخ

تا ۱۶ هفته

تا ۱۶،۱۷ هفته بیشتر استفاده نمیشه چون بعدش دیگه مولتی میاد که دیگه خودش اسیدفولیک داره توی ترکیباتش

سوال های مرتبط

مامان 🎀 دلویـــــن 🎀 مامان 🎀 دلویـــــن 🎀 ۶ ماهگی