مامانا تا چند هفته باید فولید اسید استفاده کرد؟

۱۲ پاسخ

من‌از ۱۶هفته قرص آهن مولتی ویتامین مصرف میکنم

سلام خوبید دوستان من عفونیت دارم دکتر نیست تا سه روز دیگه چیکار کنم

به من چیزی نگفت فقط گفت برای انومالی یه شری قرصاتو تغییر میدم

چرا دکتر من بهم گفت تا آخر بارداری بخورم؟

تا ۱۶ هفته فولیک اسید بعدش قرص آهن

تا اخرهفته۱۶ قطع میکنی چون بیش فعالی میاره از ۱۷هفته داروها و ویتامین جدید

تا ۱۶ هفته کامل
ولی بعضی ها با توجه به نیاز بدنشون باید تا آخر بارداری استفاده کنن

ب من گفت تا ۱۶ هفته

فولید🙊

دکترم به من گفت دیگه نخور

تا همین هفته ها بری غربالگری عوض میکنه داروهاتو دکتر

دکتر به من گفت تا آخر بارداری

سوال های مرتبط

مامان باوان مامان باوان هفته سی‌ام بارداری
مامان 𝑨𝒗𝒊𝒏🩷 مامان 𝑨𝒗𝒊𝒏🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیلا 👼🏻 مامان نیلا 👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو 🐣 مامان جوجو 🐣 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی
مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۲ ماهگی
مامان قند👶🏻🧿 مامان قند👶🏻🧿 هفته سی‌وسوم بارداری