سلام دوستان امپول ریه رو چ زمانی باید زد؟؟

۹ پاسخ

فکر نکنم همه احتیاج ب زدن این آمپول داشته باشن

امروز بستری شدم یه دوزشو زدم

بستگی به شرایطت دکتر میگه
به من گفت ۲۷ بزنم
من ۲۷ هفته و ۴ و ۵ روز زدم

مم احتمالا حدود ۳۲ هفته میزنم

برامن اول آزمایش گلوکزمونگاکرد همه چی خوبه گفت ۹خردادبیابرات بنویسم شروع کنی بزنی که فکر کنم تازه وارد۲۹هفته چندروز میشه میشم

من 28 هفته زدم و نه زایمان زودرس داشتم نه سونوهام مشکل داره ولی دکتر گف بزنی خیالمون راخت بچه اگه زود بیادم مشکل ریوی نداره منم گوش کردمـبه حرف دکترم

من دکترم ۲۶ هفته گفت بزن
ولی من ۳۳هفته زدم

من که نزدم فکر کنم فقط کسایی که ریسک زایمان زودرس،دارن میزنن

خدایی نکرده امکان زایمان زودرس داشته باشی برات میزنن
اگر همه چی اوکی باشه چرا بزنی

سوال های مرتبط

مامان علیهان وشاهان مامان علیهان وشاهان ۶ ماهگی
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان نیلیا مامان نیلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان لاوین💙🩷 مامان لاوین💙🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 مامان 2گل پسر❤️ منن🧿 ۱۱ ماهگی