۶ پاسخ

هرروز۳بار نیم ساعت دکتر متخصص گفته من انجام میدم هم نفخ ندارع آرومه هم زود گردن میگیره در آینده زودتر ۴دست پا می‌ره غلط میزنه

دکتر ب من گفت روزی ده بار ب شکم رو بالش بخوابونم حواسم باشه البته گفت هم کولیک آروم میشه هم مهارت یادگیری سروگردن دست وپاش

ن بابا من بچم از ده روزگی همینجوری میخوابونمش وقتی دل درد داره رو شکمم دمر میندازمش تخت میخوابه فقد هواست خیلی باشه

اگه حواست نباشه ممکنه خطرناک باشه

کجاست خدایی نکرده خفه بشه نکن

نه بد نیست به شرطی روی پات باشه نه روی زمین

سوال های مرتبط

مامان علی و مصطفی و؟ مامان علی و مصطفی و؟ ۱۳ ماهگی