۶ پاسخ

نفری یک استکان چرخ ننشده این نرمالش عزیزم

نه کمه .من برای شیش نفر . یه کاسه آبگوشت خوری بزرگ ( از اون قدیمی ها ) پودر شده اش رو ریختم

خوبه دیگه

زیاده به نظرم

اگه پرخور نباشن اره😅
ولی مهمونی معمولا من بیشتر میپزم
برای خودمون نفری ۵۰ گرم اوکیه

هرنفردوتاقاشق غذاخوری

سوال های مرتبط