۱۴ پاسخ

باقالی زیر چهار سال یه خورده ریسکیه اگه بار اوله میخوره حواستون باشه بهش

خودش میخوره یا شما میدید بهش؟ پسر من باشه اول سالادو میخوره بقیشم میذاره واسه من😁

به به نوش جان ❤️

عکس قالب برنجتو میشه بزاری

نوش جونش

نوش جونش عزیزم😍

به به عالی😍
مامان سامیار جون ی سوال از چه سسی برای پسرتون استفاده میکنید؟

به به غذای مورد علاقم

به‌به نوش جون سامیار جونی ❤️

نوش جان 💋

دقیقا منم همینو درست کردم و همین قسمتو مرغو دادم😍😂

من باقالي ندادم تا حالا به دخترم 🥴

دستور پخت مرغتو میگی لطفا

نوش جونش 😍❤

سوال های مرتبط