خانما به بچه های ۶ ماهه تون موز میدید؟

۸ پاسخ

بله خیلی خوشش میاد

فقط میوه ها سیب و موز مجازه
اگر موزی میدی کنارهاشو بده وسط اون دونه هاشو نده اونا هضمش سخته

اره از شروع ۶ تقریبا

من دادم دوست نداشت😒

از۸ماهگی من دادم

من یکم میدادم به شدتتتت شکمش و سفت میکرد و ببخشید مدفوعش سفت میشد
کمش کردم نهایتا هفته ای به اندازه دو بند انگشت

من تا الان موز ندادم

ی تیکه کوچیک‌رنده میکنم تو فرنیش

سوال های مرتبط

مامان فرنیا جونم مامان فرنیا جونم ۱۴ ماهگی
مامان دلماه کوچولو مامان دلماه کوچولو ۸ ماهگی
مامان سیده ماهلین مامان سیده ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان جوجه هام مامان جوجه هام هفته سی‌وششم بارداری