۹ پاسخ

یبوسته یا شیرخشک یا یه چیزی بهش نساخته یا آب بدنش کمه

اگه غذا کمکی میدی حتما از روغن زیتون استفاده کن یه قاشق غذا خوری توی غذاش بریز هر وعده
آب زیا بده بهش
ممکنه از شیرخشکم باشه یا وعده غذایی غلیظ و سفت نده چیزای مُلین بده

آب میدی به بچه با شروع غذای کمکی حتما اب جوشیده شده بهش بده

اونروز دختر‌منم‌اینجوری شد
یه کوچولو‌کره گذاشتم‌رو‌زبونش
الان از اون به بعد هرروز یه‌کوچولو‌کره میدم قورت میده
غذاهاشم کره میزنم
پی پیش نرم شده
البته کره پاستوریزه

اب طالبی بده اگه غذاخوره

بهش بیبی کر بده. صبح ۶قطره شب ۶قطره
هرروز
میشه نرم نرم

یچیزی دادی فک کن ببین برا چیه

غذا میخوره؟

دختر من شیرخشک عوض کردم اینجوری شد

سوال های مرتبط