۸ پاسخ

بزباعث بانیش لعنت

خدالعنتشون کنه الهی.. نمیدونم واقعا میخوایم چیکارکنیم

شورتی ۷ گرفتم ۹۵۸

من 24تایی مای بیبی خرید 675، دیدم ارزونه نسبت ب قیمت‌هایی ک بالا می‌ره ی کارتن برداشتم

من امروز مولفیکس سایز ۵گرفتم ۲۸تایی
۸۰۰تومن
واقعا به کجا داریم میریم این همههههه گرونی

من گرفتم ۶۰۰

ما سایز ۶ میگیریم ۸۱۵ تومن ۲۲ عدی

منم خریدم ۹۰۰
هنو میگن تا ۲ تمنم میشه

سوال های مرتبط

مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان نورا🩷😍 مامان نورا🩷😍 ۱ سالگی