بزباعث بانیش لعنت
خدالعنتشون کنه الهی.. نمیدونم واقعا میخوایم چیکارکنیم
شورتی ۷ گرفتم ۹۵۸
من 24تایی مای بیبی خرید 675، دیدم ارزونه نسبت ب قیمتهایی ک بالا میره ی کارتن برداشتم
من امروز مولفیکس سایز ۵گرفتم ۲۸تایی
۸۰۰تومن
واقعا به کجا داریم میریم این همههههه گرونی
من گرفتم ۶۰۰
ما سایز ۶ میگیریم ۸۱۵ تومن ۲۲ عدی
منم خریدم ۹۰۰
هنو میگن تا ۲ تمنم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.