من بچه اولم تا ۸ ماهگی رفتم روزی ۶ ساعت
من. از ۶ صبح میرم تا برمیگردم خونه ۳ونیمه
میگن استرس خوب نیست کلا تو کارم که ادم همش استرس داره ولی اگه مجبوری سخت نگیر خوب بخور
من از ۸صبح تا ۵غروب سرکارم خونمونم طبقه ۴با پله میرم میام خیلی استرس دارم میترسم طول سرویکس نیاد پایین سرکلاژی نشم
نرو نری بهتره من بچه اولم سرکار میرفتم استراحت کافی نداشتم بچه سقط شد ولی الان خداروشکر همه چی خوبه قشنگ استراحت میکنم جفت بچه هم سرجاشه
من🙋🏻♀️ صبحا حسابدارم عصرا فیشالیست، ولی دیگه عصرا رو خیلی محدودش کردم، خیلی بدنم خالی میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.