12 هفته و ۱-۲ روز برو
من دیروز رفتم فقط گفت فعلا جنیسیت معلوم نی هفته دیگه
زود رفتم ولی ان تی خوب بود خداروشکر
مبارکت باشه
من یازده هفته و دو روز میرم چون بعدش زود میخوام برم برا سلفری
برا من زده4خرداد
یادش بخیر همین دیروز بود دم به دقیقه بی بی چک میزدی و خوشحال بودی 😍😍🥹🥹🥹🥹🥹
من 12هفته رفتم جنسیتم گفتن
۱۲وپنج روز عالی ترین زمان
من دوازده هفته وچهارروزبودم بهترین تایم
من ۱۱ هفته و ۴ میرم میخوام سلفری بدم خیالم راحت باشه
مبارکههههه مامانییی
بسلامتی بغل بگیریش موش موشکووو🤰🏼🥹💗
منم میخواممممم هر چ زودتر برم انتیییییی
۱۲ هفته برو
تربیککککککک
من ۱۱هفته ۴روز رفتم همه چی اوکی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.