امروز وارد هفته ۱۱ بارداری شدم😍❤️🧿
کی باید برم انتی ؟؟

۱۵ پاسخ

12 هفته و ۱-۲ روز برو

من دیروز رفتم فقط گفت فعلا جنیسیت معلوم نی هفته دیگه
زود رفتم ولی ان تی خوب بود خداروشکر

مبارکت باشه

من یازده هفته و دو روز میرم چون بعدش زود می‌خوام برم برا سلفری

برا من زده4خرداد

یادش بخیر همین دیروز بود دم به دقیقه بی بی چک میزدی و خوشحال بودی 😍😍🥹🥹🥹🥹🥹

من 12هفته رفتم جنسیتم گفتن

۱۲وپنج روز عالی ترین زمان

من دوازده هفته وچهارروزبودم بهترین تایم

من ۱۱ هفته و ۴ میرم میخوام سلفری بدم خیالم راحت باشه

مبارکههههه مامانییی
بسلامتی بغل بگیریش موش موشکووو🤰🏼🥹💗

منم میخواممممم هر چ زودتر برم انتیییییی

۱۲ هفته برو

تربیککککککک

من ۱۱هفته ۴روز رفتم همه چی اوکی بود

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وششم بارداری
سحر...❤️ سحر...❤️ قصد بارداری
مامان فندق 🥺🥰 مامان فندق 🥺🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق 🥺🥰 مامان فندق 🥺🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری