۸ پاسخ

من شب سوم که خیلی گوله گوله شده بود دوشیدم قشنگ زیر دوش دست کشیدم گوله ها باز شد بعد دیگه دست نزدم دیروزم از دکتر پرسیدم گفت یکبار بدوشی بعد دیگه سوتین سفت ببندی تا خشک شه من از وقتی دوشیدم دیگه خداروشکر دردناک نیست سبک شد واقعا دیگه اونقدرم شیر تولید نشد خداروشکر

من شب دوم توی حمام ی ذره تخلیه کردم آخه گوله گوله درد ناک شده بود. همون اوکی شد و تمام

من یبار تخلیه کردم در حدی که سنگینیش کمتر شه خودشون بعد سه روز شروع کردن خشک شدن

یکبار تخلیه کن وقتی خیلی پر شد و درد داشتی

این قرص بگیر دو روزه خشک میشه

تصویر

منم از مامانم پرسیدم گفت نباید تخلیه کنی

نه تخلیه کنی بازم تولید میشه

نیاز نيست دستکاری نکن

سوال های مرتبط