۵ پاسخ

آره روزی دوبار بدوش

چند شب بده بخوره تو خواب بعدشم آب سرد بزن چند باری هم برو حموم زیر آب گرم ماست بده خالی کن یکم

بااب گرم زیر دوش ماساژ بده یکم باید بدوشی نه زیاد ، در حدی ک یکم سبک شه دردت کم شه

منم درد زیاد داشتم کسی بهم میزد میخاستم بمیرم نمیتونستم دستاموتکون بدم تب کردم و....ولی اصلا دست بهشون نزدم مرتب سوتین پوشیم بعد یه هفته خودش کم کم خشک شد

اگر تدریجی گرفته باشی اصلا دردی احساس نمیکنی

سوال های مرتبط