۳ پاسخ

پلارژین برای سرماخوردگی و سرفه هست

من دخترم 20 روزش بود بردم دکتر قطره پلارژین داد هر 12 ساعت 10 قطره
اسپری داد برای بینیش
آزیترومایسین 200 داد تا 5 روز روزی 1/5 میل

ببر دکتر سرخود چیزی ندی
هر چند دکتر ببریش سفکسیم میده و قطره استامینوفن حالا برا آبریزش نمیدونم ولی ببر

سوال های مرتبط