پلارژین برای سرماخوردگی و سرفه هست
من دخترم 20 روزش بود بردم دکتر قطره پلارژین داد هر 12 ساعت 10 قطره
اسپری داد برای بینیش
آزیترومایسین 200 داد تا 5 روز روزی 1/5 میل
ببر دکتر سرخود چیزی ندی
هر چند دکتر ببریش سفکسیم میده و قطره استامینوفن حالا برا آبریزش نمیدونم ولی ببر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.