ما هم رسم داریم
ما هم رسم داریم ولی هنوز زوده بدیم
ما
گوشت
قلم
انواع حبوبات
اب قلم
گندم
اره هیلی خوش مزس من دخترخالم اومددرست کرد اونا ترکن
ما هم رسم داریم واینکه گوشت نمی ریزیم یا سیرابی فقط حبوبات
رسم که نه هرکی دلش بخوادمیپزه ماسیرابی میریزیم داخلش بعدپخت میدیم بچه بکشه به دندونش سربچه اولم مایه دیگ پختیم پخش کردیم ولی دنیزهنوزدندون درنیاورده ببینیم چی میشه
حبوبات جدا خیس بده بزار بپزه بعد جوپوستکنده با بلغور شبش خیس بده صبح اب بریز بزار روگاز جوش آمد اب کمش کن بزار بپزه گندم خوب پخت بعد حبوبات بهش اضافه کن بعد پیاز تو روغن تفت بده ادویه جات بریز توش بریز داخل اش ما توش قلم میریزیم خیلی خوشمزه میشه من خواهرم درست میکنه قرار واسه دخترم بیاد درست کنه
ما من برا دخترم این آش دندونی پختم،😋😋
طرز تهیه ش چجوریه گلم؟
واسه دخترم این هفته میخوابیم بپزیم
ما سیرابی و گوشت چرخکرده هم میریزیم
طرز تهیشو میگی عزیزدلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.