سلام
خانوما
شما هم تو این هفته سردرد داشتین؟

۷ پاسخ

من از اول داشتم هنوزم دارم😍

من اره خیلی

ن ولی چشمام دردمیگیره روی هم میزارم خوابم میبره

من از تهوع شدید سردرد میشدم

سلام. آره از وقتی از خواب بیدار میشم یه وقتا سرم سنگینی و درد داره یه وقتا هم وسط روز یا شب

من از الان سردرد دارم

سلام من داشتم با خوابيدن بهتر میشد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته نوزدهم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا ۸ ماهگی