با این هویجا چی میشه پخت

#پوشک
#شیرخشک
#تغذیه
#تقویتی

تصویر
۱۹ پاسخ

ترشی کن
مرباهم میشه
یا با اب و شکر بزار ابپز بشه ی چیزی مث لبو

تو بندر و میناب ب این میگن گَزِر

بسم الله 😐به حق چیزای ندیده

خواصش چیه عزیزم

چه حالب هویج سیاهم داریم..
چقدر عقب بودم من🥲

اولین باری میبینم
چ برسه بدونم چکارش کنی😂

این هویج سیاهه
یکم تفت بده و آب‌پز کن بزن لای پلو با مرغ ریش ریش و زرشک هالی میشه

بپزشون بخورید

اولین باره میبینم

ت کدوم استان هویج اینجوری

ترشی درست کن

فک کنم خالی خالی خوشمزه بشه

این چ هویچیه اولین باره میبینم 😶چ قیافه ای

آب بگیر
همینجوری پوست بکنید بخورید
تو سالاد کلم هم خوبه

تا حالا ندیده بودم

ابشو بگیر

ما همینجوری خام پوست میکنیم میخوریم خیلی خوشمزست
یا هم آبشو بگیر

هویج سیاه داریم مگه😐

مربا😔

چه جور هویجیه ندیدم تا حالا

سوال های مرتبط

مامان فرهاد مامان فرهاد ۱ سالگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۷ ماهگی