سلام عزیزم من ۴سال ۸ماه اقدامم ماه پیش برام قرص داروداد دکتر منتظرم پریودبشم ک شروع ب قرص آمپول خوردن زدن کنم
شما چی قرص هایی استفاده کردی؟؟
چی آمپول هایی استفاده کردید ؟؟
چیاخوردین؟؟؟
طرز استفاده رو بهم میگید لطفا ممنونم؟
چون میخوام بدونم چطور استفاده کردیدن ک نتیجه گرفتید
اره منم سربچه اولم چندروزبعدمثبتی دردداشتم درحدی ک فک میکردم میخوام پریودشم
اره عزیزم فک کنم طبیعی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.