۳ پاسخ

سلام عزیزم من ۴سال ۸ماه اقدامم ماه پیش برام قرص داروداد دکتر منتظرم پریودبشم ک شروع ب قرص آمپول خوردن زدن کنم


شما چی قرص هایی استفاده کردی؟؟
چی آمپول هایی استفاده کردید ؟؟
چیاخوردین؟؟؟

طرز استفاده رو بهم میگید لطفا ممنونم؟


چون میخوام بدونم چطور استفاده کردیدن ک نتیجه گرفتید

اره منم سربچه اولم چندروزبعدمثبتی دردداشتم درحدی ک فک میکردم میخوام پریودشم

اره عزیزم فک کنم طبیعی باشه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری
ترانه🧸 ترانه🧸 قصد بارداری
مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وچهارم بارداری