۳ پاسخ

دور ناف فک کنم دردش کمتره ، من دور ناف میزدم ، با دو انگشت یه جا رو میگرفتم ، اینطوری درد سرنگ کم میشد

انوکسا دور ناف یا بازو عه من رو رون نشنیدم بزنن

باید با دست بگیری پوستو بیاری بالا که عمیق نزنی همیشه انوکسا ۹۰ درجه میزنن

سوال های مرتبط