مامانا توسن پسرم کیا هنوز پوشک میکنن بچهاشونه

۹ پاسخ

من. هنوزم موفق نشدم همکاری نمیکنه واقعا درکی نداره

منننننننن

من
و تا نزديك سه سالگي صبر ميكنم

من تا سه سالگی قصد ندارم بگیرم
سلامت روان پسرم در آینده مهمتر از پول پوشک و حرف مردم

جیش و پی پی که چیزی نیست بهش بگی قسطنطنیه هم تکرار میکنه ولی این ربطی به آمادگی پوشک گرفتن نداره

من عزیزم و حداقل تا سه چهارماه دیگه ام قصد از پوشک گرفتن ندارم.

نود درصد هنوز پوشکن تنها نیستی

من عزیزم

🖐🏻🖐🏻من عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دردونم مامان دردونم ۲ سالگی
مامان آیساو نی نی مامان آیساو نی نی هفته هفتم بارداری