من. هنوزم موفق نشدم همکاری نمیکنه واقعا درکی نداره
منننننننن
من
و تا نزديك سه سالگي صبر ميكنم
من تا سه سالگی قصد ندارم بگیرم
سلامت روان پسرم در آینده مهمتر از پول پوشک و حرف مردم
جیش و پی پی که چیزی نیست بهش بگی قسطنطنیه هم تکرار میکنه ولی این ربطی به آمادگی پوشک گرفتن نداره
من عزیزم و حداقل تا سه چهارماه دیگه ام قصد از پوشک گرفتن ندارم.
نود درصد هنوز پوشکن تنها نیستی
من عزیزم
🖐🏻🖐🏻من عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.