کیا هنوز از پوشک نگرفتن؟

۱۲ پاسخ

من ....وبنظرم هنوز آمادگیشو نداره منم تحت فشار نمیذارمش

من گرفتم شاید 2ماهی میشه روزا نمی‌بندم اگه در طول روز قبل خواب ببرم دستشویی دیگه موقع خواب نمی‌بندم شبا هم میبرم جیش میارم می‌بندم میخوابه

من

من نگرفتم تا وقتیکه خودش حرف نزنه قشنگ نمیگیرم
چخبره از الان زور ک کن ک چیبشه هروقت خودش گفت پوشک نکن دیگ نمیکنم به همین راحتی تا ۴ سال اینا

من

من نگرفتم دخترم کلاس آنلاین داره وقت نمیکنم

منم نگرفتم از قبل عید خونه رو تحویل دادم و چند روز خونه پدرمم و چند روز خونه پدر شوهر
فعلا بی خونه به سر میبرم و شرایط داغونه
و نمیتونم بگیرمش همین موضوع باعث ناراحتیم شده
وقتشه ولی خونه خودم ک نیستم نمیتونم ریسک کنم
هوووف کاش بگذره....

من !! و تا وقتی دخترم آمادگی نداشته باشه نمیگیرم

من من

من

من فعلا نمیتونم دخترمم امادگیشو نداره اذیت میکنه. ان شاالله بعد اسباب کشی خونه جدید استارتشو میزنم

من

سوال های مرتبط

مامان آیساو نی نی مامان آیساو نی نی هفته هفتم بارداری