۲ پاسخ

من ماه قبل روز ۱۳ازادسازی پریود شدم انشااالله شما باردار باشی

سلام عزیزم مشخص نیست شاید لانه گزینی باشه
روز 18 الی 20 باید تست بزنی

سوال های مرتبط