۸ پاسخ

خواهرجان دیگه اینهمههههه محکم کاری لازم نیست😅😅😅😅

ال دی میخورم

من واسه همین استرسا آیو‌دی نذاشتم
پیشگیری فقط با کاندوم
شمام که قرص اورژانسی خوردی دیگه
به تایم پریود رسیدی یعنی؟

فی سبیل الله🤣

من جلوگیری طبیعی دارم ن قرص میخورم ن ک.ندوم استفاده میکنه
فقط نمیریزه توش🥴

عزیزم قرص اورژانسی خوردی نظم پریودت بهم میریزه ولی باردار نمیشی مطمئن باش

کاری نمیشه کرد عزیزم . صبر کن تا موعود پریودت

باید هر سال برای آیودی بری سونو ببینی اوکی هست

سوال های مرتبط