خواهرجان دیگه اینهمههههه محکم کاری لازم نیست😅😅😅😅
ال دی میخورم
من واسه همین استرسا آیودی نذاشتم
پیشگیری فقط با کاندوم
شمام که قرص اورژانسی خوردی دیگه
به تایم پریود رسیدی یعنی؟
فی سبیل الله🤣
من جلوگیری طبیعی دارم ن قرص میخورم ن ک.ندوم استفاده میکنه
فقط نمیریزه توش🥴
عزیزم قرص اورژانسی خوردی نظم پریودت بهم میریزه ولی باردار نمیشی مطمئن باش
کاری نمیشه کرد عزیزم . صبر کن تا موعود پریودت
باید هر سال برای آیودی بری سونو ببینی اوکی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.