۴ پاسخ

تا شش ماهگی ۱ بعد از شش ماه کامل ۲ میدن .

رو قوطی شیرخشک نوشته

تا 6 ماهگی یک
بعد از 6 ماهگی تا 12 ماهگی 2

تا ۶ماهگی یک میخورن بعدش ۲
یعنی ۶ماهش کامل شد ۲رو شروع کن

سوال های مرتبط

مامان دلین
🧸🩷 مامان دلین 🧸🩷 ۴ ماهگی
مامان فرحناز و فرهاد مامان فرحناز و فرهاد ۱ ماهگی
مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 مامان 🌿🩷𝐀𝐟𝐫𝐚 ۹ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۶ ماهگی