خانوما چرا انقد زیر شکمم درد میکنه اخه 😩

۴ پاسخ

فکر میکنم طبیعیه ، چون منم اینجوری هستم.

نگران نباش طبیعی هست تو هفته شما منم درد داشتم رفتم کلی سنو ازمایش ازم گرفتن هیچی نبود گفت بخاطر بزرگ شدن رحم هست فقط باید استراحت کنی یک هفته بگذره بهتر میشی ولی طبیعی هست

برا منم بیشتر وقتی میخوابم شب

عفونت نداری؟

سوال های مرتبط

مامان محمد ماهان مامان محمد ماهان ۴ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان نورا خانوم مامان نورا خانوم هفته سی‌وپنجم بارداری