اینم از آغوشی ک جدا گرفتم
سیسمونی بارداری بارداری سیسمونی

تصویر
۱۱ پاسخ

منم گرفتم از اینا مال من کرایه به نظرت بیرون رفتنی هم استفاده می شه یا فقط خونه

خیلی خوبه بنظرم کسی بخوادبغلش کنه بچه ادیت نمی. شه

چه کوچولوعه نازه😍

عزیزم میشه بگی از کجا گرفتی؟کدوم سیسمونی؟

اینا خیلی خوبه،من برای پسرام داشتم،انقد شستمش پنبه های توش گوله گوله شده،حالا برای این احتمالا دختره میخوام ی صورتی بخرم

اتفاقا واسه شیر دهی و بغل کردن عالیه کار خوبی کردی خریدی مبارک

خظیلی این قنداق سوییسی ها خوبه منم گرفتم خیلی کاربردیه توی شیردهی یا بغل کظردن بچه اون اوایل که خیلی بدنش نرمه
باعث میشه موقع بغل کظردن به کمر و گردن و ستون فقراتش فشار نیاد

چندگرفتی

من دو دلم که بگیرم یا نه🫠
چند گرفتی؟

اوخی نازه
ولی یه سوال اینا کاربردیه ادم بخرع اخه احساس میکنم فوقش یک ماه به درد بخوره

چه نازه

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری