شما بیرون میرید با بچه سخت نیست

۱۵ پاسخ

تا قيل اينكه برم برام كابوس بود
همش فكر ميكردم بيرون خونه نميتونم جمع و جورش كنم، ولي چند بار كه رفتم ديدم نه خيلي هم خوبه

باکالسکه اصلا

گلم پناه رو‌کجا دکتر میبری دکترش خوبه؟

پدرم در میاد
فقط از سر کولم بالا میره

در حد خرید جاهای مشخص یکی دو ساعت نه

بستگی داره برای چه کاری باشه...
همراه داشته باشم یا نه
ددر بریم دوسداره اذیت نمیشم ولی خدا نکنه تایم طولانی مجبور باشیم تو ماشین بمونیم دیوونمون می‌کنه

خیلی سخته خصوصا تو این گرما🤦‍♀️

نه چون میندازمش گردن شوهرم🤣

نه اصلا
ب خودم سخت نمی‌گیرم

من همش اینور اونورم خدایی نمیشه همش تو خونه نشست

برای من که خیلی سخته منتظرم غذای کمکیش شروع بشه اونوقت راحتترم

خیلی سخته اونم تو گرما

برامنکه خیلی سخته چون همش بغل خودمه

چرا خیلی 🤐

ن ی دستم کالسکه یکی بچه با اسنپم رفتم😁😂

سوال های مرتبط