۶ پاسخ

موقعی ک بچه خودش بتونه بشینه،نباید اصلا زورکی نشوند بچه رو

هروقت خودش اراده کنه من دخترمو تو بغلم میشونم هرموقع هم میخابونمش خودشو میکشه بالا خیلی دوست داره بشینه

من اخرای شیش ماهگی بود که گذاشتم ...یعنی پنج ماه و تقریبا دوسه هفته اش بود خیلی زودتر میتونست خودش بشینه ولی من نزاشتم 😅

دخترم پنج ماه و نیم هست دیگه کم کم میزارم

۵ ماخگی ب بعد

من از سه ماهگی می‌ذارم 😐
بذار بابا فقط سعی کن زیاد خم نشه

سوال های مرتبط

مامان موفرفری🩷 مامان موفرفری🩷 ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین جان💓 مامان ماهلین جان💓 ۱۴ ماهگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۸ ماهگی