۴ پاسخ

اجباری نیست ولی از گذاشتنش هم پشیمون نمیشی مطمین باش.

نه فقططط پیش ۲ اجباریه

چند مهرماه؟

عزیزم امسال پاییز اجباری نیست
سال بعد باید پیش اصلی رو بفرستی.

سوال های مرتبط

مامان پرهام مامان پرهام هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرش مامان آرش ۵ سالگی